Regulamin korzystania z systemu MobilGO

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z systemu rezerwacji przejazdów MobilGO przeznaczonej na urządzenia mobilne oraz dostępny jest za pośrednictwem przeglądarek www pod adresem: http://mobilgo.pl/ (dalej: „Aplikacja”).

1.2. Regulamin o którym mowa w punkcie powyżej jest regulaminem w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422).

1.3. Właścicielem i Operatorem Systemu, a także usługodawcą świadczonych za jej pośrednictwem usług jest firma MobilGO PSA, ulica Wrocławska 53, 58-309 Wałbrzych, NIP: 8863030761, KRS: 0001073279. (dalej: „Operator”).

1.4. Usługi świadczone za pośrednictwem Systemu polegają w szczególności na:

1.5. Aplikację można pobrać korzystając z internetowego sklepu. Pobranie Aplikacji jest bezpłatne.

1.6. Koszty transmisji danych wymaganych do pobrania, instalacji, uruchomienia i korzystania z Aplikacji pokrywają użytkownicy we własnym zakresie na podstawie umów zawartych z Operatorami telekomunikacyjnymi lub innymi dostawcami Internetu. Operator nie ponosi odpowiedzialności za wysokość opłat związanych z transmisją danych. Operator zaleca korzystanie z aplikacji lub funkcji systemu operacyjnego mierzących przesyłane dane.

1.7. Aplikacja oraz wszelkie zawarte w niej materiały i informacje, rozwiązania mapowe i nawigacyjne, logotypy, elementy graficzne i znaki towarowe, są własnością Operatora lub jego partnerów biznesowych.

II. WYMAGANIA TECHNICZNE I ZASADY DOSTĘPU

2.1. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich użytkowników urządzeń mobilnych i przeglądarek internetowych.

2.2. Pobranie i zainstalowanie Aplikacji z innych źródeł niż wskazane w punkcie powyżej stanowi naruszenie Regulaminu. Powyższe nie dotyczy urządzeń, na których aplikacja została preinstalowana fabrycznie za zgodą Operatora.

2.3. Do prawidłowego działania Aplikacji niezbędne jest aktywne połączenie internetowe oraz GPS.

III. OGÓLNE ZASADY KORZYSTANIA Z APLIKACJI

3.1. Użytkownicy są zobowiązani do korzystania z Aplikacji w sposób zgodny z obowiązującym prawem, Regulaminem i regulaminami sklepów, z których Aplikacja została pobrana, a także z zasadami współżycia społecznego.

3.2. Użytkownicy są zobowiązani w szczególności do:

3.3. Użytkownicy są zobowiązani niezwłocznie powiadomić Operatora o każdym przypadku naruszenia ich praw w związku z korzystaniem z Aplikacji.

IV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OPERATORA

4.1. Operator prowadzi bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem Aplikacji, zapewniając poprawność jej działania. Operator nie gwarantuje jednak stałej dostępności wszystkich funkcjonalności Aplikacji ani ich bezbłędnego działania.

4.2. Użytkownik korzysta z Aplikacji na własną odpowiedzialność. Operator nie ponosi odpowiedzialności za:

4.3. Operator nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia techniczne urządzeń użytkowników, które mogą uniemożliwić korzystanie z Aplikacji.

V. POLITYKA PRYWATNOŚCI

5.1. Administratorem danych osobowych jest MobilGO PSA, z siedzibą w Wałbrzychu.

5.2. MobilGO PSA dba o bezpieczeństwo danych osobowych, chroniąc je przed dostępem osób nieupoważnionych.

5.3. MobilGO PSA zapewnia wszystkim zarejestrowanym użytkownikom realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, w szczególności prawo wglądu do własnych danych, prawo żądania aktualizacji i usunięcia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

5.4. Dane osobowe są zbierane przez MobilGO PSA w celu umożliwienia użytkownikom korzystania z aplikacji MobilGO. Dane te mogą ponadto służyć do weryfikacji, czy osoba rejestrująca spełnia wymagania określone w Regulaminie i przepisach prawnych.

5.5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwia skorzystanie z systemu MobilGO.

VI. REKLAMACJE

6.1. Wszelkie reklamacje związane z działalnością Aplikacji oraz ze świadczeniem usług należy kierować do Operatora na adres biuro@mobilgo.pl.

6.2. Reklamacja powinna zawierać: nazwę i model urządzenia, wersję systemu, opis i powód reklamacji, trasę, dzień i godzinę kursu oraz nick użytkownika.

6.3. W terminie 14 dni roboczych Operator rozpatruje reklamację i informuje użytkownika o sposobie jej rozpatrzenia.

VII. ZMIANA I DOSTĘP DO REGULAMINU

7.1. Operator ma prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany obowiązują od momentu ich umieszczenia w Aplikacji.

7.2. Operator zapewnia dostęp do Regulaminu za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie http://mobilgo.pl/ oraz w aplikacji.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

8.2. Regulamin obowiązuje od dnia 30 października 2020 roku.